Shopping

Idag har jag varit på en shoppingtur med syrran och pappa. För mig blev det ingen jättestor shopping för köpte ett klädesplagg:en kofta!
Bild kommer kanske någon dag!


Vad har ni hittat på idag då?

Skolavsluting

Idag blev det äntligen sommarlov! Som "vanligt" regnade det det gör det typ varje år. Jag tog inga bilder på kläder eller så men kanske lägger upp en bild på klänningen!
När får ni sommarlov??

Hello!

Som ni har märkt har jag haft dålig uppdatering! Vi har fått hem sims 3 leva livet så spelat och jag har varit lite upptagen. Imån är det skolavslutning så skönt!

Sims 3

Nu sitter jag och vänta på sims 3 leva livet! Pappa och atilda skulle åka och kolla om det fanns på elgianten i såfall skulle dom köpa det. Matilda skulle spela sims först och sen jag. Längtar


Bloggmail

Idag ska jag fixa en bloggmail så ni kan skickar frågor eller så. Om du vill kan jag lägga ut frågan på bloggen!


Vad ska ni hitta på idag då?

Matilda gästbloggar

Hejsan! Ebba ville att jag skulle gästblogga hos henne så varför inte? För er som inte vet så är jag Ebbas syster. Idag har vi haft hemmaspa, jättemysigt. Håller på att fixa mina naglar nu. Det blev inte så jättebra, så det får jag göra om.
  Det blev ett ganska kort inlägg den här gången, men jag kommer säkert att skriva här fler gånger. Kolla gärna min blogg också. Tryck här.

Länkbyte


Klicka här för att komma till cupcakelover!
Min syyras blogg!

RSS 2.0