Godmorgon!

Godmorgon allihop!!
Ska nog äta fåfflor idag eftersom mamma glömde köpa igår. 
Imorgon ska jag till Gekås och det ska bli jättekul!
Men idag ska jag nog mest bara vara hemma kanske
städa lite på mitt rum eller så




Måndag

Nu efter helgen blir det väl 1-2 inlägg om dan eftersom jag har mycket att göra.
Veckans schema 
Måndag:Handboll läxor
Tisdag:Handboll läxor
Onsdag:? Antagligen läxor där också
Torsdag:Handboll (INGA LÄXOR!!)
Fredag:???Ledigt???
Lördag:Ledigt också?
Söndag:Troligtvis Ullared (Gekås)

Självklart är jag också med någon kompis i mellanrund kanska ofta.

Handboll

Hej idag ska jag ha en handbollsmatch:)
Det kommer väl något inlägg senare under dagen:)

Lördag!

Hej har inte skrivit på länge men ska bättra mig!
Nu är det äntligen helg men måste tyvärr städa:( men sen ikväll ska jag se första säsong av solsidan.

8/3

´Just nu befinner jag mig i Vemdalen. Just nu sitter jag stugan men om en stund ska jag ut i backen. Jag ska vara här tills på söndag då jag åker hem:(


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0