Dagen outfit

Här kommer dagens outfit!

Målat alla mina naglar så har också bilder på dom!

Röda tånaglar

Blåa/turkosa naglar.

Vad ska alla hitta på en sån här dag? Själv måste jag göra mattte för kom efter i skolan när jag var sjuk.



Förresten vad det någon som kollade på Eurovision song contest igår? Det gjorde jag. Såg hela för första gången. Vi var så nära att vinna det var så skönt att vi låg först ett tag men sen gled vi ner på en tredje plats. Men jag trodde nog inte att vi skulle få så mycket poäng.

Hemma igen

Hej nu är jag hemma igen. Jag ska snart packa upp lite sen ska jag sätta mig vid sims 3.

/EBBA

Dagen outfit

Hello!
Här kommer dagens outfit.

HAR DET BRA !


Godmorgon

Då är det lördag!! Ska snart göra frukost och sen ska jag tar en dusch. Sen ska jag packa för jag ska ju sova över hos en kompis.




HAR EN TREVLIGT MORGON !!

Godnatt!

Godnatt! Tänker snart lägga mig efterson jag bluir jämt trött tidigt eller ja rätt så tidigt. Jag tänkte snart fixa kategorier snart och fixa mer så det blir snyggare.


GODNATT OCH SOV GOTT !

Fredag!

Hello!
Då är det fredag! Ikväll kommer nog sitta här framför datorn. Imon ska jag sova över hos en kompis så det kommer blir kul! På söndag blir det väl antagligen slappdag eller städdag. Jag tror att jag måste ta städdag tyvärr.....

HAR EN TREVLIG HELG ALLIHOPA!



Lady Gaga

Hej jag har varit lite upptagen den senaste tiden men nu är jag tillbaka.
Idag tänkte jag visar Lady Gaga och hennes galna look och ni kan också läsa lite om henne.

Namn:Stefani Joanne Angelina Germanotta
Artistnamn:Lady Gaga
Föddes:28 mars 1986 i New York City
Karriär:Sångerska
Egen fakta:Hon klär sig väldigt annorlunda! Jag läste en gång att hon snodde stilen av en kompis som hoppade från ett tak och dog.

Om ni har någon annan fakta kan du gärna kommentera!

RSS 2.0